Dengarkanlah

Awal mula,,,
Aku menemuimu,,,
Mendekatimu,,,
Bertegur sapa,,,
Bekerja sama dan saling menghargai,,,

Saat itu,,,
Kau sedang tersakiti,,,
Kau rapuh,,,
Kau papa,,,
Kau berjalan tanpa senandung,,,

Aku mendekatimu,,,
Aku merangkulmu,,,
Aku pelindungmu,,,

Aku membawamu dalam senandung baru,,,
Melupakan semua sakit di hatimu,,,
Aku melindungimu,,,

Setelah itu,,,
Kita berjalan bersama,,,
Melalui hari-hari penuh warna,,,
Aku menyayangimu,,,
Sangat mencintaimu,,,
Begitu juga denganmu,,,

Kini,,,
Kau mengkhianatiku,,,
Kau menyakitiku,,,
Kau membuatku hancur,,,
Kau tega berbuat itu padaku,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Dalam sakit hatimu,,,
Aku mendekatimu,,,
Aku merangkulmu,,,
Aku melindungimu,,,
Aku menyayangimu dengan kesungguhan cinta,,,

Dalam cinta dan kesungguhanku,,,
Kau mengkhianatiku,,,
Kau menyakitiku,,,
Kau membuatku hancur,,,
Kau tega berbuat itu padaku,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wahai jiwaku,,,
Aku mohon kau memaafkannya,,,

Wahai jiwaku,,,
Bukalah pintu maafmu selebar-lebarnya,,,

Wahai jiwaku,,,
Bencimu tak ada artinya,,,

Wahai jiwaku,,,
Dengarkanlah permintaan hatiku,,,

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

0 komentar:

Posting Komentar